2012-03-02

Dzisiejszy krótki post bo mam zamiast (B.) iść zaraz oglądać xFactor :D tym razem na pistacjowej ścianie w pokoju P. :) P. ubrała nowa koszule z sh w kwiatuszki, a do tego plisowana spódnice i oczywiście pasek podkreślający talie :) Ja (B.) wybrałam opcje bardziej sportową, nowe conversy połączyłam z bluzka w grzyby/parasolki i czerwonym ożywiającym sweterkiem. Przyjrzyjcie się bardziej a zobaczycie ze bluzka ma dwie urocze kokardki z przodu.Spokojnie, bez szaleństw, ale mamy nadzieje że Wam się spodoba:) 




P.:
spódnica - siostry 
pasek- Butik
bluzka - sh




 B.: 
bluzka - sh
buty - converse 
sweterek - house
P&B


47 komentarzy:

  1. Wspaniałe stylizacje :)
    Obie macie obłędne bluzeczki :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzki są świetne i ta plisowana spódniczka rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! ;o macie świetny styl! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te wasze zestawy ;) spodniczka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te zestawy;) ale jeszcze coś co mi się bardzo spodobało to kolor ściany:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie pięknie i naturalnie wyglądacie : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygladacie :)koszula kwiatowa śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na taką spódniczkę, poluję i upolować nie umiem :D jest świetna, tak samo jak i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka i ładne Conversy :)

    obserwujemy? :]

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie pierwsza stylizacja lepsza ale może dlatego , że średnio lubię typowo sportowy styl ;pp

    buziaki dla Was ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na rozdanie ! ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. mi osobiście bardziej podoba się stylizacja pierwsza, ale obie jesteście cudowne :)
    a ta koszula w kwiatki jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 zestaw sliczny, bo spódniczka, a ja je uwielbiam :D ! 2 tez mi sie pdoboa!! pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie 1 stylizacja lepsza, ale 2 też całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie bardzo fajne, każda w innym stylu :) Na wiosnę idealne obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzki z obydwóch zestawów są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome outfits! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne stylizacje :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądacie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piersza stylizacja bardziej mi przypasowała ;) śliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza bardzo w moim stylu! Uwielbiam koszule w kwiatki, a twoja jest śliczna:) W drugim spodobały mi się buty;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obydwie macie przeurocze bluzeczki, idealne na nadchodzącą wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. w pierwszym zestawie genialna koszula, a drugim ciekawe trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten pierwszy bardziej mi się podoba ! :D
    Zapraszam do siebie na mały projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. P. ma ładną spódnicę , a u B. podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wyglądacie! Stylizacja P. powaliła mnie na kolana! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne stylizacje *.*
    dziękuję za odwiedziny ;)

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne stylizacje !
    świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam plisowane spódniczki a w połączeniu z tą kwiecistą koszulą wygląda uroczo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie wyglądacie super ♥
    zapraszam do mnie Kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej dziewczyny!! :)

    Oba zestawy bardzo mi się podobają! Mogłabym je założyć z wielką przyjemnością! :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie bluzki są czadowe. Takie nie powtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i jedna i druga bluzka PIĘKNE! ♥ pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń